Ñande

Tekuaivore

Ñañe enfoca ikatuhaguâicha ñame´ê pete´î solución ta´âite ñande joguahape.
Jajapo kuaaka pyrumê peichajamoî tembiapo jaipurukahaguâ porâveva yssaja ikatuhaguaîcha ojejapo . Koa mba´e ojekuaa mbohapy pyrûmê tekuaivore:
  • Ñehesa´yijo diagnosticope ha proceso rehegua
  • Pytyvô ñande metodología rehegua ha ñamoîve iporâveva
  • Ñemopyrû extemalizacion proceso ivaivarehegua

Tekuaivore Customer Care

  • Jepysaka joguahape
  • B.P.O Servicing
  • Back Office

Tekuaivore jepysaka pirapirepyhy rehegua

  • Yva sa´i preventiva
  • Yva sa´i voi / ko´âgagua
  • Yva sa´i puku/extrajudicial
  • Yva sa´i distress/ ojehejavaekue
 
 
Tekuaivore

Jepysaka ñande jejoguahape

Ñoha´ângaha apope CRM jekuavaivore, ombohera, karâiha ha aplicativos ha´e hina umi oikoiteva rehegua ñemorenondeva jejoguaha ojerureva
 
Umi apo tekuaivore jejoguaha rehegua oñembyaty jepysakape, ñehenoikuera rehegua,oî avei mokoî ñeporandupe saldo kuera avei ara ñemboykepe. Oñembotypevaekue ñemoñe´ê peteimê. Ha´e hina cargos ha intereses, comisiones rehegua momarandu avei debitos ha oga renda/ ATM, oikohape etc.
 
Ñande proceso oñehenoîva oheja jajapo opa mba´etekuaivore:
  • Ñe huguatî porâ (WelcomeCall) jejoguaha pyahupe rogape
  • Moangapyhy programas ha mombyekovia rehegua(Rewards) y Millaje
  • Tembiapo ha ñemotenonde, jejogua saipe tarjeta rehegua
  • Jerure yvate katuete ha roipytyvô guatahara kuerape
  • Jerureve kuatia´otaî
  • Ñemombe´u cheque kañyhâ, avei techavai kuatia´ataî rehegua ATM
  • Pe´amomba tempiapokuera
  • Ñehê rei jerure arâ ñande jepyhype, Ro clasifica ha rugueraha koty´i ryepype o correspondeva ñande ysajape
 
 
Tekuaivore

Back Office & B.P.O. Servicing

Ñande rembiapo proceso rehegua ojejapo peteî jehe´ape jejoguaha kuerandive peicha avei ñembohysyi aporape tekove arandu. Avei jaku´e ha ja moña manterei ikatu haguaîcha iporâve ñande rembiapo.
 
Ñande tekuaivore business ProcessOutsourcing rehegua ( BPO ) avei tekuaivore back office rehegua ome´ê heta mba´e py´a porâ ikatu haguaicha jajapo tembiapo ovaleva ñande plataformape, avei jahecha oikotêveva jejoguahakuera:
  • Kyre´y ñande okarakuera masiva de mail´s / SMS / IV
  • Ñehê rei proceso de IVR pe, omoyiva manterei ha marketing directo
  • Ñamoî peteî tekuaivore pumbyrype ohechaukava mba´e porâ jejoguahape proceso rehegua s
  • Campaña joguaha jejoko ha up grade productos rehegua
  • Okora ojokova jejoguahape haupara de productos tekuaivore heta mba´erehegua contact center ( 7×24=365)
  • Solicitud ñemyanyhê/ legajos/ jejure sistema de cada entidad pegua
  • Jajapo avei kuatia ñande jejoguaha kuera mba´eva ha rogueraha hendarâpe créditos del banco
  • Roipe´a kuatia kuera noimbaiva ha noñentendeiva avei oivaiva
  • Jajepyhy fox rupive /mail/scaner ha solicitud prendas kuera rehegua
 

 

BPO SERVICING & BACK OFFICE SPECIALISTS

Ñande

APOREKO

  •  Mombyte porumbyrype MITEL 3300 LX apóreheve IP Nativa ha´e hina ohejava. Ñe´e rehegua avei datos ha techapahára
  • 200 moimbyre mokoiveva turnope, pea ha´e 400 jejapo ojeporavopyre porâva gestionpe ha ñe´ê mombyry arakoîguive arapakoîpeve
  • Oñembohera pumbyrukuera predictivo, ha opaichagua oñemoî CRM. Avei ikatu jajapo 200.000 ñehenoi manterei ara ha´eñontema avei porâveva ñe´ê
  • Jekuaa gestion ha ara teeteva ojekova avei ojekuaava ha omyîyva porandupe ñande base de datos pe 24hs. Ara pokoîndype
  • Avei jaguerekoha opa mba´e mbyterupive jepokope purumbyry mail,chat,fax,sms
  • Ñongatu enteroveva henôi pea oheja jajapo kuatia ryru MP3 hasy´yvâ ña moî oñehenduhaguâ koa upeichagua hesâi gestion rupive ha opyta ñengatupe enteroveva henôi, upevareñande apokuera opyta devehandive
  • Jejapo manterei jaipuruhape ñe´ê ñongatukuera ha ñande rogape ojeiporavo porângueteva oñatendeva peguarâ
  • IVR (Respuesta Interactiva de Voz) que nos permite un mejor diseño de atención y autogestión telefónica
  • 8 paha poravokuamê ( DDE) ha 240 mbosyryha ha 800 ñeha´â
  • 1 fox ikatu haguaîcha jakakuaave 256 tramas peve ojoapypava fibra óptica pe ome´êhapeve
  • Moñeî apesyi internet 10MB rehegua pea pumbyry pe guarâ (Voip) moñeî ojekuaava internet pe 3MB reheguapa jakakuaavehaguâ kuara por kuara ñanê joguahakuerape

Ñemaña Gestion Rehegua

Ha´yijo deveharehegua peicha jaikatuhaguaîcha jajapo reportes automatizados ñanê joguahakuerape manterei guerekope ha peicha ñamoîhagua estrategia planificada pea ñande gestion peguarâ pe ñemaña ikatu oike :

  • Mombia ojeguerekohaguâ jey voko
  • Ñemaña peteî jasype ojapova joguahá
  • Ñemota´anga estado de tracking ijapuvarehegua
  • Jehecha on line deveha oñeme´êva
  • Monitoreo on line de las cuentas asignadas

CONTINGENCIA ELÉCTRICA

contingencia-electrica

ROMÔ PORÂ HA ROMÔ PYAHU MANTEREI

COPC

PORÂNGUE

COPC (Customer Operation Performance Center)

Ñañepyrû proceso de certificacion ari modelo de gestion aporehegua COPC-GDM tevoikuare jerere ha´e:

  • Je´apysaka joguahape / proceso Rewards ñehenoîpe guarâ
  • Gestion telemercadeo oike ha osêva
  • Gestion pirapirepyhy rehegua oike ha osêva yva sa´i preventiva voi ha are rehegua (extrjudicial)
Petekorâ COPC ha´e peteî gestion metodología rehegua ome´êva porâveva tembiapó umi oikoveva sastifaccion rupive ha tepyre pea oñemoî iporâveva practicape ikatu haguaîcha jejoguaha oreko peteî hupyty opa tetârupi
Pe ta´anga COPC-GPM oreko peteî tapembo´e global.ohekava oñembohape porâveva practica de gestion oikova ha ojekuaava
Romoî jehechape ñemuhâ pea ha´e empresa multinacional pea ñande oapokuera Argentina ha Paraguay pegua rohupytyvo rojokohaguâ arape ha romoî haguâ ñande joguahakuerape hepyme´ê ha liderazgo rehegua ha porângue apo´y ryepype Mbyte ñehenoîha nivel internacionalpe.

JEROVIAUKA LIDERAZGO HA CALIDAD PE

Ñande

Joguaha

Entero ñanê organización ojapo mba´e porâ ikatuhaguaîcha oreko porângue apysakape joguahakuera peguarâ ha ome´ê hyku ñanê joguahakuerape. Ha koâ ha´e factor peteîete ohejava jajapo jokuaa comercial peteî tapere orekoma 25 ara jerema.

KYRE´Y HA ROMEÊ MBA´E

PORÂ TOMAS DE DECICIONES PE

Ñande Atyvete

Mava ñande

Py Comunicaciones ha´e peteî atyvete oñembo mba´e porâva gestiom pirapirepyhype ha rojevy tembiaporâtee. Entidades bancarias peguâra, financiera ha atyvete servicio rehegua.
  • Ñande kuaaha ha´e peteî tape ojejapova pirapirepyhy mbytepe
  • Jareko tegnologia ha mba´e porâ yvateete oîva tembiapope
  • Jaku´e ñemongakuaape ha jajapo proceso oikova

Ñembohysyi ha tembiapokuera

Nuestra organización está dividida en 5 gerencias, formando un equipo de trabajo especializado en el recupero de deudas de nuestros clientes:

organigrama-py-gn

Tendaravoña ojejapo 1500 m2

Mediante jakahuaa jajapo heta mba´e porâ arype ojerure ñandeve jakakuaave haguâ peicha ñamotenonde haguâ tuichavea tekuaivorekuera yva sa´ipe ha jeguerekojeype.

Mbyte aporehegua:

oî hina Genaro Romero 152 Asuncion, Paraguay
ape petopata ñanê call center ojejapo haguâ gestion pumbyrype ñande reka 600 posicionpe
12 aravo kuatiahaipyre arakôi ara potêimeve ha 4 aravo arapokôi kue.

 

ROME´Ê PORÂVEVA POHÂ ÑAMDE JOGUAHAKUERAPE

Información

Jepoko

Perekovamo py´aherâ ñande tekuaivore rehegua peipuru ñanê kuatia:

Tera ha Terajoapy

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