Ñande
Tekuaivore
Ñañe enfoca ikatuhaguâicha ñame´ê pete´î solución ta´âite ñande joguahape.
Jajapo kuaaka pyrumê peichajamoî tembiapo jaipurukahaguâ porâveva yssaja ikatuhaguaîcha ojejapo . Koa mba´e ojekuaa mbohapy pyrûmê tekuaivore:
- Ñehesa´yijo diagnosticope ha proceso rehegua
- Pytyvô ñande metodología rehegua ha ñamoîve iporâveva
- Ñemopyrû extemalizacion proceso ivaivarehegua
Tekuaivore Customer Care
- Jepysaka joguahape
- B.P.O Servicing
- Back Office
Tekuaivore jepysaka pirapirepyhy rehegua
- Yva sa´i preventiva
- Yva sa´i voi / ko´âgagua
- Yva sa´i puku/extrajudicial
- Yva sa´i distress/ ojehejavaekue
Tekuaivore
Jepysaka ñande jejoguahape
Ñoha´ângaha apope CRM jekuavaivore, ombohera, karâiha ha aplicativos ha´e hina umi oikoiteva rehegua ñemorenondeva jejoguaha ojerureva
Umi apo tekuaivore jejoguaha rehegua oñembyaty jepysakape, ñehenoikuera rehegua,oî avei mokoî ñeporandupe saldo kuera avei ara ñemboykepe. Oñembotypevaekue ñemoñe´ê peteimê. Ha´e hina cargos ha intereses, comisiones rehegua momarandu avei debitos ha oga renda/ ATM, oikohape etc.
Ñande proceso oñehenoîva oheja jajapo opa mba´etekuaivore:
- Ñe huguatî porâ (WelcomeCall) jejoguaha pyahupe rogape
- Moangapyhy programas ha mombyekovia rehegua(Rewards) y Millaje
- Tembiapo ha ñemotenonde, jejogua saipe tarjeta rehegua
- Jerure yvate katuete ha roipytyvô guatahara kuerape
- Jerureve kuatia´otaî
- Ñemombe´u cheque kañyhâ, avei techavai kuatia´ataî rehegua ATM
- Pe´amomba tempiapokuera
- Ñehê rei jerure arâ ñande jepyhype, Ro clasifica ha rugueraha koty´i ryepype o correspondeva ñande ysajape
Tekuaivore
Back Office & B.P.O. Servicing
Ñande rembiapo proceso rehegua ojejapo peteî jehe´ape jejoguaha kuerandive peicha avei ñembohysyi aporape tekove arandu. Avei jaku´e ha ja moña manterei ikatu haguaîcha iporâve ñande rembiapo.
Ñande tekuaivore business ProcessOutsourcing rehegua ( BPO ) avei tekuaivore back office rehegua ome´ê heta mba´e py´a porâ ikatu haguaicha jajapo tembiapo ovaleva ñande plataformape, avei jahecha oikotêveva jejoguahakuera:
- Kyre´y ñande okarakuera masiva de mail´s / SMS / IV
- Ñehê rei proceso de IVR pe, omoyiva manterei ha marketing directo
- Ñamoî peteî tekuaivore pumbyrype ohechaukava mba´e porâ jejoguahape proceso rehegua s
- Campaña joguaha jejoko ha up grade productos rehegua
- Okora ojokova jejoguahape haupara de productos tekuaivore heta mba´erehegua contact center ( 7×24=365)
- Solicitud ñemyanyhê/ legajos/ jejure sistema de cada entidad pegua
- Jajapo avei kuatia ñande jejoguaha kuera mba´eva ha rogueraha hendarâpe créditos del banco
- Roipe´a kuatia kuera noimbaiva ha noñentendeiva avei oivaiva
- Jajepyhy fox rupive /mail/scaner ha solicitud prendas kuera rehegua
Pirapirepyhy ha yva sa´i preventiva rehegua
- Servicio de gestión diaria de cobranza de deudas que van desde el día anterior al vencimiento hasta los 30 días de mora.
- El “front-end” permite fidelizar clientes a la vez que optimiza el flujo de caja con un costo menor al de una financiación en el mercado.
- La modalidad de contratación es por alquiler de puestos de trabajo y/o terciarizacion a “éxito” en una ventana de tiempo.
Cobranzas en Mora Temprana / Vigente
- Tekuaivore gestión tapiaguarehegua ha pirapirepyhy ñeme´ê jey vaerâ ohova oure opahapeve mbohapypoipeve pea ha´e yva sa´i
- Front-end oheja ñande joguahakuera oñeñandu porâ jarekorupi ryru michîveva repype financiación mercado peguai
- Aporapé contratación puruká rupi mba´apo rendaguâ pea ha´e peteî ovetâ éxito arape
Cobranzas en Mora Tardía / Extra Judicial
- Servicio de gestión de mora en deudas con una antigüedad que varía entre los 121 y 360 días.
- Gestión de casos en base a asignaciones periódicas, mediante llamados personalizados, segmentación de cartera por score y envio de correspondencia.
- Paralelamente se ejecuta la tarea de skip-trace (enriquecimiento de datos), con el objetivo de:
• Aumentar el recupero de deuda después de los 120 días de atraso.
• Optimizar los costos de la cobranza.
• Reducir previsiones por riesgo de incobrabilidad.
- La modalidad de contratación es principalmente a “éxito” en una ventana de tiempo.
COPC
PORÂNGUE
COPC (Customer Operation Performance Center)
Ñañepyrû proceso de certificacion ari modelo de gestion aporehegua COPC-GDM tevoikuare jerere ha´e:
- Je´apysaka joguahape / proceso Rewards ñehenoîpe guarâ
- Gestion telemercadeo oike ha osêva
- Gestion pirapirepyhy rehegua oike ha osêva yva sa´i preventiva voi ha are rehegua (extrjudicial)
Petekorâ COPC ha´e peteî gestion metodología rehegua ome´êva porâveva tembiapó umi oikoveva sastifaccion rupive ha tepyre pea oñemoî iporâveva practicape ikatu haguaîcha jejoguaha oreko peteî hupyty opa tetârupi
Pe ta´anga COPC-GPM oreko peteî tapembo´e global.ohekava oñembohape porâveva practica de gestion oikova ha ojekuaava
Romoî jehechape ñemuhâ pea ha´e empresa multinacional pea ñande oapokuera Argentina ha Paraguay pegua rohupytyvo rojokohaguâ arape ha romoî haguâ ñande joguahakuerape hepyme´ê ha liderazgo rehegua ha porângue apo´y ryepype Mbyte ñehenoîha nivel internacionalpe.
Ñande
Joguaha
Entero ñanê organización ojapo mba´e porâ ikatuhaguaîcha oreko porângue apysakape joguahakuera peguarâ ha ome´ê hyku ñanê joguahakuerape. Ha koâ ha´e factor peteîete ohejava jajapo jokuaa comercial peteî tapere orekoma 25 ara jerema.
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